Boostlayın lütfen

arkadaşlar kedimi sahiplendirmem gerekiyor. 8-9 aylık siyah tekir, erkek, kısır değil, aşı parazit vs. tam. Çipi ve karnesi de var. Türkiye'nin neresinde olursanız olun eğer gönüllüyseniz getiririm. Şükür Islak FIP atlattı, şu anda turp gibi. Kısırlaştırma ameliyatını da ben üstleneceğim. Yeni ev arkadaşımın yüksek derece kedi alerjisi olduğundan sahiplendirmem gerekiyor.

Ömürlük sahiplenirim ve iyi bakarım diyorsanız lütfen bana ulaşın. Boostlarsanız sevinirim. Teşekkürler.

Show older
Qoto Mastodon

QOTO: Question Others to Teach Ourselves
An inclusive, Academic Freedom, instance
All cultures welcome.
Hate speech and harassment strictly forbidden.