Pues sí, en España somos muy cuñados. Todo el mundo es experto en todo.

@Lyudmila
Manuel Azaña era burgés, madrileny-espanyolista, amic de les dretes, creia en l'ordre social imposat amb violència, si era necessari, i volia pactar la derrota amb Franco.
No m'extranya que no li agradessin les opinions dels altres, doncs era el típic gilipolles que es creu més llest que la resta del món.

Follow

@JordiVallcarca Clar que era un burgués. Pero aixó no vol dir que la gent a Espanya opine de coses que no coneix, que tots siguen experts en totes les coses.

@Lyudmila
A mi m'agrada que la gent que no sap res tmb xerri, deixar parlar només als intelectuals és molt classista.
Pq hauria de callar la gent sense estudis?
No voler escoltar el que diuen els demés, pq es pressupossa la superioritat de les idees própies és característic de la dialéctica imperialista espanyola. Franco va ser continuador d'aquesta filosofia durant 40 anys més dps d'Azaña.

@JordiVallcarca Crec que no m'has entén o jo m'explique malament, que també pot ser.

Sign in to participate in the conversation
Qoto Mastodon

QOTO: Question Others to Teach Ourselves
An inclusive, Academic Freedom, instance
All cultures welcome.
Hate speech and harassment strictly forbidden.